اخبار روز

پایان مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی منطقه ای کشور در کرمان

پایان مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی منطقه ای کشور در کرمان

۲۲:۵۹ ۳۱ تير ۱۴۰۳

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی نوجوانان و نونهالان منطقه ای کشور در بخش پسران به مدت چهار روز به میزبانی استان کرمان برگزار شد.

این رقابت ها در چهار ماده پیگیری شد که دو ماده ۵۰۰ متر و دور امتیازی با عنوان یادواره شهید سردار حاج یونس زنگی آبادی و زنده یاد علی زنگی آبادی به میزبانی شهر زنگی آباد برگزار شد.

در پایان در بخش ۵۰۰ متر محمد درویش خانی از کرمان اول شد،  مصطفی آبی از یزد و سهیل رضایی از خراسان رضوی به ترتیب بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.

در رشته دور امتیازی نیز سید حسین حسینی از یزد مقام نخست را از آن خود کرد، محمد بهبودی نیا از خراسان رضوی و عرفان عمادی از خراسان رضوی به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در ادامه، مسابقه کوهستان در رده سنی نوجوانان در محل پیست تله کابین کرمان برگزار شد که محمد محی پور از کرمان عنوان نخست رقابت ها را به خود اختصاص داد،  عرفان عمادی از خراسان رضوی مقام دوم را تصاحب کرد و شروین عرب فریدی از کرمان سوم شد.

در رشته ۳۰۰۰ متر هم سیل رضایی از خراسان رضوی مقام نخست را از آن خودکرد، سید حسین حسینی از یزد در جایگاه دوم قرار گرفت و شاهرخ عسکری از خراسان رضوی مقام سوم را کسب کرد.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا